کد خبر: 1220226
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
زن و مرد پرایدسوار که طفل پنج ساله را مقابل چشمان مادرش ربوده بودند، وقتی متوجه شدن پلیس در تعقیب آنهاست طفل را رها کردند و گریختند. تحقیقات پلیس برای بازداشت دو متهم جریان دارد. 
 آرمین بینا 
پلیس در جست‌وجوی زن و مرد کودک‌ربا 

زن و مرد پرایدسوار که طفل پنج ساله را مقابل چشمان مادرش ربوده بودند، وقتی متوجه شدن پلیس در تعقیب آنهاست طفل را رها کردند و گریختند. تحقیقات پلیس برای بازداشت دو متهم جریان دارد. 
چند روز قبل زن جوانی در تهران سراسیمه به اداره پلیس رفت و از ربوده شدن دختر پنج ساله‌اش به نام نسترن خبر داد. وی در توضیح ماجرا گفت: «ساعتی قبل برای خرید همراه دختر پنج ساله‌ام نسترن و پسر خردسالم از خانه بیرون آمدیم. ما با تاکسی اینترنتی برای خرید راهی مرکز خرید اوپال در شمال تهران شدیم. پس از خرید، نزدیک پاساژ خودرویی را کرایه کردیم که علاوه بر راننده، زنی هم همراهش بود که ادعا می‌کرد همسرش است. وقتی به من گفت زن مسافر همسرش است اعتماد کردم و با فرزندانم به مقصد خانه‌مان سوار شدیم. وقتی به مقصد رسیدیم، راننده خودرویش را متوقف کرد. ابتدا من از خودرو پیاده شدم و پسرم را نیز پیاده کردم، اما هنوز دخترم داخل خودرو بود که راننده شروع به حرکت کرد. با دیدن این صحنه به شدت شوکه شدم و ثانیه‌هایی بعد پشت خودرو شروع به دویدن کردم و با داد و فریاد درخواست کمک کردم، اما راننده به سرعت از محل فرار کرد. من می‌خواستم شماره پلاک خودرو را یاداشت کنم، اما دیدم که آن‌ها پلاک خودرویشان را مخدوش کرده‌اند. الان خیلی نگران فرزندم هستم و درخواست کمک دارم.»
با شکایت زن جوان، تیم زبده‌ای از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به دستور بازپرس جنایی برای پیدا کردن کودک ربوده شده و دستگیری متهمان وارد عمل شدند. بازبینی دوربین‌های مداربسته نشان داد متهمان پس از ربودن دختربچه دوباره به سمت پاساژ اوپال برگشته‌اند. بدین ترتیب مأموران تحقیقات خود را در محدوده پاساژ اوپال متمرکز کردند. در حالی که تحقیقات ادامه داشت، مأموران طفل خردسال را در نزدیکی مرکز خرید اوپال پیدا کردند که حکایت از آن داشت آدم‌ربایان وقتی مأموران را در یک قدمی خود دیده‌اند کودک را رها کرده‌اند. 
سردار علی ولیپورگودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: همزمان با تحویل دختر پنج ساله به خانواده‌اش، تحقیقات خود را برای پیدا کردن ردی از آدم‌ربایان ادامه داده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار